Кількість
|
Вартість
|
||
|
Маркетинг, реклама та піар – взаємопов'язані поняття. Всі вони працюють на збільшення доходів бізнесу, тільки досягають цього за допомогою різних інструментів. Яких саме вам можуть розповісти у ВНЗ, на курсах або ви можете дізнатися про це самостійно з профільної літератури. Третій варіант найшвидший.
Кому будуть корисні книги про маркетинг та рекламу
Книги з маркетингу, реклами та піару – цінний помічник для фахівців, які працюють у цих сферах. З їхньою допомогою можна покращити свої навички, ознайомитися з досвідом іноземних колег, а також перейняти практичні знання у тих, хто довше процює у відповідній професії. Якщо ви студент, який вивчає маркетинг, книги теоретиків та сучасних маркетологів теж повинні бути у вашій бібліотеці.
Також книги про рекламу та маркетинг будуть дуже корисні підприємцям, які працюють у сфері продажу та надання послуг. Адже мало знати, де взяти товар чи як постригти клієнта. Потрібно зробити все так, щоб клієнту сподобалося і він захотів повернутися. Особливо важливим є це в умовах високої конкуренції. Навіть коли ваш офіс, салон чи магазин знаходиться на найвиднішому місці. Якщо конкурент швидше або краще знайде підхід до клієнтів, вони не полінуються пройти зайвий кілометр за приємнішим сервісом. Із цим можна боротися, якщо знати секрети ведення бізнесу. А дізнатися їх можна:
- від досвідченого наставника (його не так легко знайти);
- з особистого досвіду (вимагає багато часу);
- з профільної літератури, написаної практикуючими фахівцями (швидко та зручно).
Крім того, найкращі книги з маркетингу та ще й у гарній палітурці — це корисний подарунок від колективу керівнику. Привід для презенту можна вибирати будь-який, але найкраще такий подарунок підходить до важливих дат у житті компанії та професійних досягнень шефа.
Топ книг для рекламників, продавців та маркетологів
У великих компаніях маркетингом, рекламою та піаром зазвичай займаються різні фахівці, а ось у маленькому бізнесі один співробітник повинен розумітися на всьому і відразу. Тому багато хороших книг з маркетингу розкривають всі три поняття. Разом про те є і вузькопрофільна література, зосереджена на одному напрямі. Наприклад, книги з контекстної, таргетованої реклами, діджитал/інтернет або мережевого маркетингу.
Якщо ви починаєте шлях у професію або хочете освіжити знання, вам буде корисний наш список.
Найкращі книги з маркетингу
- Ф. Котлер «Основи маркетингу» — база, без якої не обійтися.
- Дж. Траут «Диференцій або вмирай» — практичні поради від короля позиціонування.
- Е. Серновіц «Сарафанний маркетинг» — про те, як працювати з сарафанним радіо.
- Дж. Янч «Маркетинг без диплома» — помічник для самоучок і тих, хто працює з невеликими бюджетами.
- Г. Беквіт «Продаючи незриме» — про сферу послуг. Д. Томпсон «Хітмейкер» — що таке популярність і як вона працює.
Топ книг з реклами
- Д. Огілві «Про рекламу» — поради від одного з кращих спеціалістів в історії.
- Р. Маккі «Сториноміка» — про те, як продавати за допомогою історій.
- М. Ейнштейн «Реклама під прикриттям» — про просування, яке не дратує споживачів.
Кращі книги з піару
- С. Катліп, А. Сентер, Г. Брум «Паблік рілейшенз. Теорія та практика» — теоретична база та основи професії.
- І. Манн, А. Мамонтов, М. Горкіна «PR на 100%» — підійде новачкам.
- І. Алексєєва, Т. Гуляєва «PR високого польоту» — про роботу зі ЗМІ та аудиторіями.
У інтернет-магазині Сила Розуму ви можете знайти не тільки літературу з рейтингів вище, але й купити книги про брендинг, психологію реклами, копірайтинг, SMM та багато іншого. Замовлення доставляються до всіх міст України: Одеса, Харків, Житомир, Дніпро, Херсон, Вінниця та інші.