Книжковий інтернет-магазин Sylarozumu.com.ua пропонуємо величезний вибір книг, настільних ігор, товарів для творчості. Працюємо ми в Україні та здійснюємо відправлення замовлень за допомогою компанії «Нова пошта» до всіх міст і селищ країни, де представлені відділення цього перевізника. Наші покупці можуть оформити доставку до зручних для них відділення або скористатися послугами кур'єра компанії-перевізника.
При упаковці кожної посилки перед відправкою наші співробітники обов'язково перевіряють якість та комплектацію всіх товарів. Зі свого боку ми дбаємо про замовлення клієнтів та просимо їх бути уважними при отриманні, перевіряти цілісність упаковки та відсутність дефектів прямо у відділенні Нової пошти. Це правило не залежить від способу оплати. У разі виявлення пошкодження упаковки посилки або виникнення запитань просимо одразу зв'язатися з нашими співробітниками за вказаними у розділі Контакти телефонами.
У питаннях повернення та обміну товарів у своїй роботі інтернет-магазин Sylarozumu.com.ua керується Законом України «Про захист прав споживачів». Відповідно до затверджених норм покупець може повернути чи обміняти товар протягом 14 днів після покупки. Перед поверненням або обміном товарів клієнту слід переконатися, що товар не був в експлуатації, він повністю укомплектований та не порушена цілісність його впакування.
Якщо в момент огляду своєї посилки ви виявили пошкодження упаковки, причиною якої можуть бути неналежні умови доставки, в першу чергу, вам потрібно звернутися до співробітників компанії «Нова пошта». Вони повинні зафіксувати в акті факт ушкодження та запропонувати скласти претензію. Також просимо зателефонувати і повідомити про інцидент, що трапився, нашим менеджерам.
Якщо ви забрали посилку, попередньо не оглянувши її, виставити претензію перевізнику ви не зможете, оскільки підписали товарно-транспортну накладну, тим самим підтвердивши цілісність товару.
Якщо розпакувавши свою посилку, ви побачили невідповідність зробленому замовленню (неправильний товар або щось інше), слід відразу ж зв'язатися з нашими менеджерами. При цьому важливо зберегти отриманий вами товар у належному вигляді та ТТН (товарно-транспортну накладну) до моменту повернення/обміну їх у магазині.
Менеджер надасть вам дані для повернення/обміну товару. Протягом 3 робочих днів після отримання вашої зворотної посилки на складі перевіряється її стан. І за дотримання всіх правил, співробітники магазину повертають гроші або замінюють товар. Повернення коштів здійснюється протягом 3 банківських днів.
Ми не зможемо повернути або обміняти товари у таких випадках:
- книги, настільні ігри, картини було пошкоджено (крім виявлення виробничого браку);
- порушена цілісність упаковки або захисної плівки (більшість книг, ігор, алмазної мозаїки та картин за номерами упаковано у прозору щільну плівку);
- набори зроблені за індивідуальним замовленням та попередньо узгоджені з клієнтом;
- порушено правила використання наборів, неповна комплектація;
- пройшло більше 14 днів від дня покупки.